Thursday, August 30, 2012

Naerud ja nutud


30.08.12

Tsauksti!

Täna oli koolis taas üks tore päev. Esimesed kolm tundi olid joonestamised. Kuna mina aru ei saa, miks nad seda ühte tööd nii kaua teevad, siis otsustasin midagi muud teha samal ajal. Sain Camilalt hispaania-inglise sõnaraamatu, sest minu väikses sõnaraamatus on ainult mõned üksikud sõnad ja sellega ei saa midagi ära tõlgitud. Nüüd siis õpin hispaania ja inglise keelt korraga :). Aga kuna see sõnaraamat on väga vana ja lagunenud, otsustasin seda joonestamise tunni ajal parandada. Kleepisin välja tulnud lehed tagasi. Kahjuks kõike ei jõudnud teha, sest teip sai otsa. Vot nii palju on vaja seda raamatut parandada :D. Peaks minema vaatama, äkki nad müüvad siin hispaania-eesti sõnaraamatut. See oleks lihtsalt ülimalt tore!! 

Meie joonestamise tund. All on näha ka kujund, mida nad on mitu tundi teinud ja joonestanud igatpidi. Pikk onu pikkade rastapatsidega ja habemega on meie õpetaja. Tõesti, ta on ikka väga pikk..


Siis meil oli kaks füüsikat, kus keegi jälle midagi aru ei saanud. Õnneks ma pole seal tunnis ainuke, kes midagi aru ei saa. Ja füüsika tunnid on need kõige lärmakamad. Ja siis tuli ajalugu, mille tunni teemaks pidi olema Hiina, aga räägiti hoopis Eestist. See õpetaja on ikka loll küll. Ta rääkis meile, et ta loeb Sofi Oksaneni (?) raamatut, mis räägib prostitutsioonist ja Vene maffiast. Ja nüüd ta arvab, et Eestis on prostitutsioon üks väga levinud asi. Veel ütles ta, et Tallinn on Soome pealinn... Nagu mis asja??? Sa loed raamatut, mis kirjutab Eestist ja sa ei tea, et Tallinn on Eesti, mitte Soome pealinn..  See oli nagu pauk minu mõistusele. Ja muide ta on mulle juba vähemalt kolm korda öelnud, et ta loeb seda raamatut. Homme lubas selle ka kooli kaasa võtta. Eks näeb..
Aga igatahes, tervet koolipäeva arvestades oli mul väga lõbus. Sai naerda ja väga kõvasti, sai natuke piinlikust tunda. Piinlik oli see, et üks klassivend õpetas mulle lause, mille ma pidin ütlema teisele klassivennale, kes mind koguaeg piinab (nalja mõttes). Küsisin, et mis see lause tähendab, tema ütles, et „ma vihkan sind“ aga tegelikult tähendas see hoopis „anna mulle musi“. Ja nii see piinlik moment mind tabaski. Oi kui nõmedad need klassivennad on!! :D Aga siis oli minu jaoks jälle lõbus neid eesti keeles solvata ja mõnitada ning nemad ei saanud muidugi midagi aru. Mind ajas see väga naerma :D.

Pärast kooli pidi meil seebimiiting olema, aga enamus ei tulnud kohale, niiet me passisime seal mingi tunni lihtsalt ja siis otsustasime ära minna. Tulime koju sööma. Sõin mingi hiiigel suure kanakoiva. Ja KARTULIT ja porgandit. Väga hea oli. Peale sööki läks Camila linna oma kooli asju veel ajama, mina ei viitsinud tulla ja olin hoopis arvutis ja tudusin veidi. Muide, teistel vahetusõpilastel Uruguays keeletunnid juba käivad, minule aga ei ole ikka veel õpetajat leitud. Äkki kunagi tuleb see tore inimene siia, kes tahab, et ma ka oskaks mõne sõna hispaania keelt ja on nõus mind õpetama.

Tududa sain poole viiest seitsmeni. Seitsmest tuli hostema koju ja hakkas minuga hispaania keeles rääkima. Seletas ja seletas, kirjutas isegi paberile lause, aga mina ei saanud muhvigi aru. Siis läksime natuke söögipoolist võtma ja pärast seda hakkasin ma oma koolis kirjutatud tekste tõlkima. Väga keeruline on seda teha läbi kolme keele :D. Aga saab hakkama. Lõpuks tuli ka Camila koju, näpus uued kingad. Päris ilusad. Siis ma küsisin Camila käest, mis see hostema enne minult tahtis. Tema olla öelnud, et ma ei tohi üksi koju jääda ja tahtis teada, miks ma Camilaga kaasa ei läinud. Ta arvas, et äkki ma tahan siit ära minna :D. Kõik, mis ma teha tahtsin, oli vähe puhata ja tukastada. Ei, ma ei tule veel koju, ärge lootkegi :D.

Nüüd siis lõpetasin just õhtusöögi söömise. Sõin hamburgerit. Algul mõtlesin, et nüüd tuleb kahe suure saia vahel salat ja pihv ja kaste, no ikka selline tõeline hamburger, aga tuleb välja, et nemad nimetavad hamburgeriks ka tavalist pihvi. Niiet sõin pihvi ja saia. Magustoiduks sõin mitu päeva vanu pannkooke selle ülihea kreemiga, mille nimi mulle praegu meelde ei tule. Aga neil ongi siin kombeks järgmise päeva söök õhtul valmis teha, niiet kui kätte jõuab söögiaeg, siis sööme soojendatud toitu. Värskelt tehtud toitu otse pliidilt saab ainult vanaema juures. Vahepeal muidugi saab kodus ka. Aga seni olen saanud kodus värsket toitu ainult lõunal ja see on olnud selline lihtne valmistada. Näiteks ühel päeval olid nuudlid mingi hea kastmega ja ühel teisel päeval ravioolid. Aga sellegi poolest on söögid siin ülihead!! Varsti olen väga-väga paks.

Head ööd! :)

Teie mina.

PS! Koolis tuleb viimasel ajal koguaeg suur tantsutuju peale. Tahaks tantsida!!! Aga siin ei ole ühtegi vahvat tantsustuudiot. Vähemalt ma ei ole kuulnud, et keegi kuskil sellises käiks. Üks tüdruk käib balletis, aga seda ma vist siin teha ei taha. Kahju..

No comments:

Post a Comment