Sunday, August 26, 2012


25.08.2012

Mina siin! Tere!
Nii, eilne nostalgia õhtu... Ei olnud suurem asi.. Läksime ikka selle tüdruku juurde, mis siis, et vihma sadas. Seal olid veel mõned tüdrukud ja poisid. Arvutist pandi muusikat ja samal ajal lauldi kaasa ning tantsiti. Muidugi olid enamus laulud hispaania keelsed, kuid kuulsin ka mõnd tuttavat viisi.. Muide, hispaaniakeelne räpp on väga halb. Ärge kuulake, ei soovita!
Ma olin millegi pärast nii väsinud, et ei olnud üldse tuju seal olla. Väga külm oli ka. Läksime alles kell pool üksteist ja tagasi tulime juba kaheteistkümnest. Kogu pidu!

Täna magasin kümneni, sest kool jäi selle festivali tõttu ära. Kes enam ei mäleta, siis kordan üle: me peame siin laupäeviti koolis käima. Umbes kella üheni vedelesime niisama ja siis hakkasid seebitajad tulema. Tegime väikse hunniku rohelisi seepe valmis. Ehk siis poest ostetud seebid tükeldati väikseks ja sulatati ära. Siis pandi vormidesse tahenema ja nii valmisidki väga rõvedalt haisvad seebid :D. Ma ei kujuta ette, kes neid osta tahab.. :D Kahtlane.. Aga vähemalt oli meil lõbus. Nüüd siis jälle passime tühja ja varsti lähme pidžaama peole.

Mul on nii külm olla.. Ulme. Mul on mitu kihti riideid seljas, ma olen teki all ja mul on ikka nii külm.. Isegi meie talvel ei ole mul nii külm.. Tahaks sooja saada.. Väga.. Ja veel võtaks ühe õuna, ühe ploomi ja ühe ilma ussita hernekauna.

Olge ägedad!!

Teie mina.

26.08.2012

Nonii.. Peod peetud ja nädalavahetus möödas. Pidžaama pidu oli väga tore. Mängisime Playstationit, vaatasime kaks filmi ära ja rääkisime juttu. Filmide vaatamine siin on ikka väga nõme. Nad panevad kõik hispaania keelseks, niiet jutt oli filmile peale loetud. Ma ei saa pihta, kuidas nad saavad nii filmi vaadata, kui suu inimestel hoopis teistmoodi käib. Minu pärast pandi ka inglise keelsed subtiitrid alla. Ühes filmis inimesed veel laulsid ka ja siis laul tuli nende loomuliku häälega, aga jutt oli jälle teise häälega.. Väga häiriv minu jaoks.
Eilne päev oli mul saia päev. Hommikusöögiks sõin saia võiga ja moosiga. Lõunaks sõime mingeid pannkooke, mis olid täidetud mingi valge plöga ja maisiga.. Täitsa söödavad olid. Siis tõid seebitajad endaga kaasa kotitäie saiakesi, mille vahele oli pandud sink ja juust. Neid oli palju ja need olid väga head, arvestades sellega, et ma polnud ammu sinki/juustu saanud. Nemad siin peres ei söö vist võileiba singi ja juustuga. Kurb. Õhtul pidžaama peol sõime veel pitsat ja krõpsu. Nüüd ma ei kujuta ette ka, mitu lisakilo sellest päevast tuli. Kõik oli nii maitsev ja kõike tuli süüa :D.
Peol läksime umbes nelja aeg magama. Või no mina läksin. Teised tegid veel mingeid teste, mis nendes teismeliste ajakirjades avaldatakse.. Camila võttis neid ajakirju kodust ikka väga suure hunniku kaasa. Kuna mina neist midagi aru ei saanud, siis jäin tuttu ära.
Täna hommikul peale hommikusööki läksime parki kõndima. Selles pargis olid basseinid, laste mänguväljakud, kitsed, hirved, paabulinnud ja mingi lind veel, keda ma ei tunne.
Pärast parki läksime tagasi lõunat sööma – spagetid punase kastmega. Täitsa hea oli :). Ja peale lõunasööki viidi meid linnast natuke väljas asuvasse loodusparki. Siin Minases toodetakse pudelivett, mis on üle Uruguay kuulus. Seal siis asus selle tehas ja selle ümbrusesse oli tehtud kaunis pargike, kus pidid kasvama kõik taimeliigid, mis Uruguays üldse olemas on. Seal oli ka näha, kust see vesi tuleb. Täitsa ilus kohake oli. Kahjuks unustasin fotoka maha, aga ühel tüdrukul oli õnneks kaasas. Selle looduspargi lähedal asus ka väike lastele mõeldud ronimiskohake, kus oli veel pisike jalka väljak. Mängisime seal natuke aega võrkpalli. Kolmesed võistkonnad olid ja mina pidin need valima. Võistkondadele pandi nimed ka. Kuna teine võistkond oli hull One Directioni fänn ja nimetas oma võistkonna selle järgi, siis mina panin meie võistkonna nimeks Justin Bieber. Mitte, et ma Bieberi fänn oleks. Nimi sai valitud selle järgi, et need mõlemad on räiged jamad minu jaoks. Kahjuks me ei suutnudki välja selgitada, et kes siis võrguplatsil halvem on, sest koos olid kõik amatöörid. Võrkpalli kui mängu seal ei näinud.
Siis tulime koju ära ja nüüd istun taas siin väga külmas toas. Tüdruk, kelle juures pidu oli, omas nii mõnusat ja ilusat kodu. Neil oli isegi ahi, mis küttis toa soojaks. Väga mõnna oli seal olla.

Midagi ka tulevast nädalast. Homme, esmaspäeval pean minema üksi kooli, sest Camila peab arsti juurde minema. Saab huvitav olema! Järgmine nädal mingi aeg peaksid hakkama mul ka hispaania keele tunnid. YFU Uruguay on natukene juhm selles mõttes, et ma pidin neilt mitu korda küsima, et kunas mul need keeletunnid algavad. Algul öeldi, et uuri koolist, nemad teavad. Koolis aga öeldi mulle, et nemad ei tea midagi. Lõpuks, kui Camila helistas YFUle, siis öeldi, et nad otsivad mulle õpetajat ja järgmisest nädalast peaksid siis hakkama. Eks näeb, mis toimub.

Praegu kõik ja olge tublid!

A.

No comments:

Post a Comment