Tuesday, May 15, 2012

wuhuu!

Pole väge tegus blogija olnud, sest midagi huvitavat ei olnud veel enne eilset õhtut juhtunud..

Nimelt. Mina, kes ma olen saatnud ära juba üle 100 sponsoravalduse, olin juba kaotamas lootust ja leppinud sellega, et ehk vähemalt linn või vald toetab mind, sest mitteüks ei olnud mu kirjadele veel positiivselt vastanud.. AGA eile õhtul kell 18.41 tuli mulle e-kiri (<-- minu arust väga imelik sõna) ühelt ülitoredalt ja vahvalt mehelt nimega Kalle Jents, kes oli mind nõus natsa toetama. Ma isegi ei olnud veel teada saanud, kui paljuga, aga ma pole oma elu jooksu veel nii palju kodus õnnest ringi trampinud ja karjunud. See andis mulle tohutult palju energiat juurde. Ma olen härra Kalle Jentsile väga-väga tänulik.. Nii tänulik kohe, et seda ei saa sõnadesse panna. Ausalt, ma mõtlesin enne seda, et pole enam mõtet kirjutada mitte kuskile, aga nüüd saan ma ette võtta järgmised 100 asutust lootes, et keegi ikka mind märkab ja tunnustab :)

Vahepeal YFUst veel nii palju, et tuli infopakett, kus oli kirjas, mis mul veel vaja teha on ja seal olid veel kirjas minu lendude ajad. Ma lahkun Eestis 16. august, mis on vahva, sest just 15. august saan oma sünnipäeva veel kodus ära pidada ja lahkuda 17-aastasena :)

Ja 8.-10. juuli on ELO. Ootan juba, sest tahaks väga-väga näha neid inimesi, kes veel vahetusaastale lähevad ja ehk on mõni seal ka, kes on samuti oma suuna Uruguay poole pööranud..

No comments:

Post a Comment